Новачок оснащений лише одним електричним двигуном, який передає крутний момент на задню вісь. Максимальна потужність мотора складає 322 к.с., але у важких ситуаціях короткостроково доступно 402 к.с. Також на базовий Taycan встановлено акумуляторну батарею ємність якої дорівнює 79,2 кВт-год. Втім за додаткову вартість можна отримати батарею на 92,4 кВт-год, що в свою чергу збільшує максимальну потужність двигуна до 470 к.с. Розгін з 0 до швидкості у 100 км/год триває 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці у 210 км/год. Обидві акумуляторні батареї можна зарядити до 80% всього за 22 хвилини, але лише на швидкісній станції з можливістю видавати до 120 кВт потужності. Серед цікавих опцій ми відмітимо іноваційну систему Plug & Charge, яка реалізує підключення до зарядної станції та оплату за зарядку через платіжні реквізити рахунку власника автомобіля.
При зниженні вартості Porsche Taycan було втрачено спортивні гальма, пневматичну підвіску, але залишено 19-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні фари. Плюсом базового Taycan можна вважати більший багажний відсік об҆ ємом 490 літрів. В салоні нічого не змінилося, так само вдало виглядає цифрова панель приладів та 10,9-дюймова панель інформаційно-розважальної системи, крісла оздоблені тканиною, але мають електрорегулювання та підігрів. Якість матеріалів салону виглядає непогано, але трохи поступається звичайним бензиновим моделям марки Porsche.
Перелік опцій та додаткового обладнання достатньо великий та дозволяє доукомплектувати машину за власними потребами. Також, існує можливість оновлення програмного забезпечення та активування додаткових функцій пов҆ язаних з переплатою сервісів. Після презентації топових моделей Taycan у багатьох залишились питання щодо рентабельності купівлі електромобіля від Porsche, але з виходом базової версії все стає зрозумілим. Майбутнє автомобілебудування нарешті визначене і це повний перехід на електрику вже через 10 років…